FIATALOK.INFO

Ifjúsági információs honlap

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

NÉBIH Navigátor

Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő 

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) új mobil alkalmazása a NÉBIH Navigátor, amellyel a fogyasztók hatékonyan segíthetik az élelmiszerbiztonsági problémák felderítését.

A NÉBIH új alkalmazásának köszönhetően a fogyasztók mostantól könnyen és azonnal jelezhetik az általuk felfedezett élelmiszer-biztonsági szabálytalanságokat a hatóságnak. Az egyelőre androidos okostelefonokon elérhető NÉBIH NAVIGÁTOR nevű applikációval a vásárlók pontosan jelezhetik a vásárlás helyszínét és a probléma okait, amelyet a NÉBIH szakemberei kivizsgálnak.

Az alkalmazáson keresztül jelenteni lehet például lejárt minőségű vagy jelöletlen élelmiszert, eladáshelyi higiéniai problémát, helytelen tárolást vagy bármilyen szokatlan vagy gyanús körülményt. Az applikáción keresztül a telefonos híváson kívül, hangalapú, e-mailes vagy fényképes bejelentési módok közül lehet választani.

A NÉBIH NAVIGÁTOR a bejelentési lehetőség mellett számos más, hasznos információval is szolgál, például automatikus küld élelmiszerbiztonsággal kapcsolatos híreket, riasztásokat.

A NÉBIH az alkalmazás megjelenése kapcsán arra ösztönöz mindenkit, hogy segítse a szabálytalanságok felderítését annak érdekében, hogy a mindennapi élelmiszerek megfelelő minőségben legyenek elérhetők a fogyasztók számára. A konkrét problémák pontos bejelentése lehetőséget ad arra, hogy a vizsgálatot gyorsan és célzottan, az adott helyszínen elvégezzék. Azok számára, akik a mobil applikáció helyett szívesebben élnének a bejelentés lehetőségével telefonon keresztül, a NÉBIH zöld száma továbbra is rendelkezésre áll: 06-80-263-244.

A NÉBIH Navigátor letölthető az alábbi linken:
www.nebih.gov.hu/navigator

Módosítás dátuma: 2014. december 06. szombat, 22:59  

Szavazás

Melyik múzeumot látogatnád meg legközelebb?
 

Bejelentkezés

Advertisement

Featured Links:

keresés


Newsflash

Országos egyeztető körút a Nemzeti Ifjúsági Tanácsról
A Nemzeti Ifjúsági Tanács (NIT) felállításának kezdeményezői kérdőíves felmérést végeztek a fiatalok és ifjúsági szervezetek képviselői körében azzal a céllal, hogy feltérképezzék egy országos ifjúsági érdekképviseleti és érdekegyeztető fórum felállítására vonatkozó igényeket és elképzeléseket. A kitöltött kérdőívek pozitív visszajelzései, eredményei, és az ezekből levonható következtetések megfelelő terepet biztosítanak a közös gondolkodás és egy szervezet megalakításának elindítására, céljainak meghatározására. 
Bővebben...