FIATALOK.INFO

Ifjúsági információs honlap

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Közösségi oldalak, amiket nem használunk ki

Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő 

Felmérték a felnőtt lakosság és a közösségi oldalak viszonyát. Az eredmény nem meglepő, bár pár dologra nem számítottak.

A Facebook vezet

Folyamatosan érkeznek azok a hírek, melyek szerint Zuckerberg közösségi oldalának népszerűsége gyorsabban süllyed, mint a Titanic, nálunk még első helyen áll a social media témakörben. A felnőtt, internettel rendelkező lakosság 85%-a regisztrált a Facebookon, 83%-a pedig havonta egyszer meg is nézi, hogy mi újság az üzenőfalán.

A Youtube-diszkó kikezdhetetlen

A kutatásban részt vevők 65%-a hallgat zenét online, ám nem a különböző internetes rádiókat hallgatják, hanem a Youtube-ot. 91%-uk legalább havonta egyszer hallgat zenét itt. Ehhez képest a jóval legálisabban működő Spotify-t alig ismerik, a második helyen a rádiók online műsorai futnak.

 

A redditet szinte nem is ismerjük. A Facebook toronymagasan vezet. (Kép:psprovocative.com)

A karrierünkre nem figyelünk

A LinkedIn az egyik legnépszerűbb üzleti közösségi oldal – külföldön. Magyarországon csak nagyon kevesen regisztrálnak rá, és ha regisztrálnak is, akkor is az ingyenes verziót használják.

Összességében elmondható, hogy a Facebook a legnépszerűbb, azt követi az iWiW, majd jön a Google+, a Youtube. Az Instagram már jócskán le van maradva, a Spotify pedig egyelőre még a lista végén figyel (bár ez valószínűleg azért van, mert a szolgáltatás csak nemrég indult el nálunk).

Forrás: Psprovocative

Szerző: ujnemzedek.hu

http://ujnemzedek.hu/kivagy/1144/Kozossegi_oldalak_amiket_nem_hasznalunk_ki.html

Módosítás dátuma: 2014. március 13. csütörtök, 22:09  

Szavazás

Melyik múzeumot látogatnád meg legközelebb?
 

Bejelentkezés

Advertisement

Featured Links:

keresés