FIATALOK.INFO

Ifjúsági információs honlap

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Ifjúságkutatás 2012

Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő 
ifjusagkutatas2012A Kutatópont piackutatásai és véleménykutatásai mellett feladatának érzi, hogy olyan kérdésekben is önálló projekteket valósítson meg, vagy szakmai partnere legyen a társadalmi folyamatok iránt elkötelezett vállalkozásoknak, önkormányzatoknak, civil és kormányzati szereplőknek, amelyek nem közvetlen piaci érdekeket szolgálnak, hanem a társadalom egyes csoportjaira koncentrálva azok megismerését és jobb megértését célozzák A Kutatópont társadalomkutatásai a legtöbb esetben partnerintézményekkel közösen, piaci támogatásokat felhasználva készülnek el, amelyek eredményei nyilvánosak és térítésmentesen felhasználhatóak a tudomány népszerűsítése, illetve oktatási célokra. A kutatások módszertana a piac- és véleménykutatásokban alkalmazott, sok esetben sztenderdnek tekinthető módszertanokhoz képest kevésbé kötöttek, elsősorban a kutatási kérdésekhez és célokhoz igazodnak. A Kutatópont történetének legnagyobb ilyen vállalkozása a Magyar Ifjúság 2012 kutatás elkészítése volt, melynek során 8000 fős, a magyar 15-29 éves fiatalokra reprezentatív kérdőíves felmérés készült 2012 őszén. A Magyar Ifjúság 2012 első eredményeinek összefoglalóját letöltheti az alábbi linkről:

http://kutatopont.hu/files/2012/02/magyar_ifjusag_2012.pdf

További információ: www.kutatopont.hu

Forrás:
Mobilitás
Módosítás dátuma: 2013. január 16. szerda, 15:57  

Szavazás

Melyik múzeumot látogatnád meg legközelebb?
 

Bejelentkezés

Advertisement

Featured Links:

keresés